miercuri, 11 septembrie 2013

Efectul de turma sau nu ?



E la moda in ziua de azi sa ai blog , sa scri tot ce iti trece prin cap sau prin Copy/Paste , trebuie sa stie lumea ca te deranjeaza cand vecinul sforaie sau pisica din spatele blocului e vizitata de 2 motani. Facebook-ul , Twitter-ul sau alte retele sociale nu mai sunt la moda trebuie obligatoriu BLOG , iar daca esti umflat bine in pene si iti place sa comentezi tot ce misca pe internet faci VBlog ( no amu tăt țăranu are camera si se filmeaza ca are bluza kenvelo si laptop Dell de aratat la prostime ). De ce m-am apucat eu de blog ?.. unii ar spune ca nu imi mai ajunge spatiul radiofonic , ba ca ma dau si eu jmeker ( cu J si K sa fiu feșăn in scriere ) sau mai grav ce face omu' face si maimuta  ei bine ..nu . BDN ( blog de nevoie ) de nevoia unui cod adsense deci si prin urmare ma apuc de scris si o sa o fac la fel precum vorbesc pe radio : mult , prost si fara rost :))  si probabil necitit de nimeni , dar daca esti la servici si nu ai chef de munca poti arunca un ochi pe aici poate gasesti ceva interesant sau daca esti elev si dai extemporal cu siguranta nu ai invatat si stai degeaba asa ca intri si citesti ce pitici am eu pe creier noaptea

De inceput cam atat ca trebuie sa ne ocupam si de radio . Ne auzim pe Radio Mafia si ne citim pe aici !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu